vineri, 29 martie 2013

TVA la incasare!

Cand capetele luminate au gandit aceasta lege, au tinut mortis sa precizeze ca acest TVA la incasare e menit sa ajute contribuabilii. Nu serios! Pai hai s-o luam logic. Eu cu o firmulita de la coltul blocului, neavand cifra de afaceri peste 2250000 sa scap de acest hatis al TVA la incasare, emit in fiecare seara monetare pentru a justifica incasarile din ziua respectiva. Avand in vedere ca eu am incasat acesti bani TVA-ul meu este LA EMITERE! Bun! Tot in luna respectiva imi aprovizionez magazinul cu marfa, intelegerea mea cu furnizorii este ca marfa s-o platesc la 60-90 zile.Cu alte cuvinte as avea TVA deductibila pe care n-o pot deduce in luna respectiva, facturile nefiind achitate. Si atunci unde este ajutorul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu